"Pantang tengok laki orang elok sikit, mula nak rampas" - Pendedahan Mengejut Che Ta

Share:

Semalam Rozita Che Wan atau lebih mesra disapa Che Ta telah mendedahkan bahawa ada perempuan yang cuba merampas kebahagiaan rumah tangga orang lain.

Kata Che Ta, pantang tengok suami orang elok sikit, mulanya ada perempuan yang kacau dan nak merampasnya.

Malah Che Ta juga menyelar si suami yang suka melayan kerana gatal.

Ini tulis Che Ta di laman media Twitte rmiliknya:

"Orang pompuan ni pantang tengok laki orang elok sikit, cepat ja dia nak qentap. Tapi yang jantan tu pun jenis gatal .. adoiiii .. ramai sangat yang dok DM kami cerita pasal rumah tangga depa.. macam kita ni menteri pembangunan wanita pulak


Luahan Che Ta itu  bukanlah merujuk kepada suaminya Zain Saidin. Tulis Che Ta ianya adalah luahan dari wanita lain yang mengadu kepadanya.

Isteri kepada Zain Saidin in mula aktif menggunakan Twitter sejak 26 Jun lalu.

Untuk rekod, sehingga kini Twitter menggunakan nama @rozitachewan1 itu mempunyai 827 pengikut manakala  Che Ta mempunyai 3.7 juta pengikut di Instagram.

Tak lama lagi popular lah Twitter Che Ta ni. Huhu

Tiada ulasan